Victoria Solås

2011-11-09
19:41:22

Wonderful Life - Hurts

Ortencia som 2-3 åring, tror jag?

Ortencia för 2-3 veckor sedan/nu

Satt och tittade igenom massa gamla bilder nämligen. Och insåg att hon har förändrats otroligt mycket!

Red för Helen idag. Hon var riktigt spänd i början. Kan förstå det med tanke på gårdagen .. Efter en hel del om och men så blev hon riktigt fin ändå! Är suuuupernöjd verkligen!! Som Helen sa: Reperationslektion. Och det var otroligt skönt att jag hade den här istället för hemma. Hade nog inte klarat reparer det om jag varit hemma. För där hade jag inte vetat hur jag skulle göra. Så jag tackar och bockar till Helen som verkligen har gjort en stor sak idag.

Imorgon åker dem. Så då ser jag dem antagligen inte förens till jul. Känns tomt, ensamt och man vill inte. Trivs så enormt bra här!

Resten av dagen har bara gått supersnabbt! Hunnit med en massa grejer. Sluppit att mocka idag för en omväxling, så tackar Anette och Nadja för det! :D

Imorgon blir det tjejekväll i Karlshamn Helen och Per åker till Norge över helgen och tar med sig Sweety då han är såld. Då blir det iaf thai resturang och bio antagligen. Känner att det behöver jag just nu! Jobbar antagligen på fredag då far och Emma kommer vid halv 3-4 tiden. Packar väl en del osv innan. Nu ska jag kissa efter min andra kopp "icke-te"! Vilket är 1 liter med vatten, lite mjölk, honung, kanel och kardemumma. Mmh, jaja, vätskebrist lider jag då icke av!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: