Victoria Solås

2011-11-30
18:53:38

Rock This Party - Bob Sinclair

The death executer Fanny Lundqvist  :cool:

Våran härliga och underbart goda björnbär/hallon paj med vanlijsås till!
:D

Haft hovslageri denna dagen. Riktigt kul. För man kan så mkt mera nu än vad man gjorde i början. Den enda dagen jag inte har på mig handskar så skrapar jag fingret .. :thumbup: Fair Lady drog till sig hoven så hon skrappade upp lite på min hand. Svider som saaatan! :O

På eftermiddagen hade vi engelska. Håller på med att skriva en pjäs. Börjat skriva monolog mellan 2 människor. Ser riktigt lovande ut! Efter det hade vi djurkunskap. Hade genomgång som inte blev klar igår. Hade stora problem att hålla mig vaken. Fanny petade till mig en gång iaf ... :rolleyes: Jaja, piggnade till efter en stund. Satt och höll koll på klockan istället. :tired:

Nu efter skolan sprang vi ner till fritids som självklart inte var där .. :thumbdown: Kom hem gjorde pajen på bilden. Satte in den i ugnen. Åt lite mat. Åt sedan paj och tittade på ett avsnitt CSI Miami.

Suttit och skrivit i vad jag äter om dagarna osv. Och ska skriva en matdagbok. Riktigt spännande då det räknar ut kalorier, fett, protein osv!
Funderar på att ge mig själv godisförbud? Fast det kommer inte gå med julkalenderna som man ska öppna varje dag och börjar imorgon? Hehe, har en rosa Hello Kitty kalender :love: Helt sjukt att imorgon är det 1 december! Åker ju snart till Blekinge igen ju. Wiie! Bara 17-18 dagar kvar typ! :D

Nej, nu ska jag vara duktig och skriva lite på min monolog så jag blir klar med den. Skulle varit inne kl 16.15 idag. Och nu är klockan 20.01 .. :thumbup:


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: