Victoria Solås

2011-11-25
21:24:17

Blow - Kesha

Gårdagens kvällsmat med Fanny. Supergod tacos gjorde vi! :thumbup:

Jag och Aktör. Hästen på 183 som jag red idag. Han hade inte gått idag så då fick man rida, haha!

Ej redigerad bild! Eftermiddags solen låg bara perfekt!


Dagen började med att man gick upp vid 6.45. Gick till stallet. Morgonfodrade. Gick hem. Fick med mig Fanny till matsalen. Åt frukost. Pluggade lite snabbt. Hade prov. På de 26 frågorna som fanns svarade jag på 6,5 sida med papper! Tror aldrig jag någonsin har svarat så mkt som jag gjorde idag på ett prov ... :thumbup:

Efter provet hörde jag med Louise om jag var tvungen att vara med på mickrobiologi lektionen. Fanny tog med sig filmen de såg på. Så ska väl se den sen någon dag jag har lust. Gick till stallet. Stressade som bara den! (Ovanligt? Nej ..) Mockade, lunchade de som skulle ha lunch.

På eftermiddagen så fick jag hösilera sto, vallack, trav & röda längan. Fick ju hjälp, men ändå. Tog in alla hästar vid halv 2 tror jag. Regnade och blåste som bara den. Var allmänt pissväder! Red Aktör för han var tvungen att gå. Och i skrittmaskinen skulle vi inte sätta hästar pga dåligt väder. Han var som vanligt tung att rida. Men gick otroligt mkt bättre idag än för en vecka sedan! Red en massa öppnor, slutor, skänkelvikningar, back-, fram-delsvändingar. Gick som en klocka helt enkelt! Gav kraftfoder sen gick jag hem vid halv 4. Slutade tidigare för Ulrika ville hem.

Suttit och tryckt i mig massa mat! Är proppmät! Åt vid 4 tiden och det är 5 timmar sedan .. Tänkte ägna tiden åt att plugga, men tittat på film samt tvättat handduckar istället. Mkt bättre tidsfördriv.

Tänkte sätta mig och titta på mickrobiologi filmen samt skriva uppsatsen som ska vara inne om 2 veckor imorgon eller på söndag. Imorgon blir det att rida Zaskia. Får väl ta det på lunchen. Ha med mig mat ner och jobba över lunchen istället. Orkar typ inte hem, haha?

Nu blir det nog sängen! Önskar jag hade haft min lilla pinsessa här så man hade kunnat ägna sig åt henne istället för att sitta och bli tjock ..

If this was in a fairytale. You would be my happy ending! Love you<3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: