Victoria Solås

2011-11-19
12:19:59

Moment 4 Life - Nicki Minaj ft Drake
Sorry att det inte blev några inlägg igår. Men lyckades otroligt nog bli sjuk!

Symptom:
- Spängandes ont i huvudet
- Frös som en isbit trots att manhade en miljon plagg på sig!
- Ont i halsen
- Ont i nacken(plus hela kroppen)
- Feber
- Ont i magen(sprydde en gång .. )
- Otroligt trött


Allt detta kom på en och samma gång ca vid 3-4 tiden igår. Varade fram till innan jag somnade. Hela dagen hade jag haft ont i kroppen pga torsdagens ridpass på Aktör .. :thumbdown:

Resten av dagen gick väl inte som planerat heller .. Gick upp vid 6.15 för att köra syster till bussen på min lediga dag! Gick och la mig igen. Gick upp vid halv 9. Åt ett knäckebröd. Gick ut och skulle förberedda en ritt tillsammans med Emma då jag inser att Ortencia inte har en framsko .. Leter som en tok efter söm för det var det enda som saknades. Slutade med att det inte blev någon ridning .. :thumbdown: Mockade några boxar innan jag gick in för att byta kläder.

Åkt till stan. Åt på Mings Palace. Blev friterad kyckling, sötsur sås och ris. Efter det blev det tandläkaren. Hon tyckte att jag hade fina tänder så klart! Åkt till Grangården där jag fick med mig lite hem. 4 st reflexer då vi går mot vintertid, nya tyglar, ridstrumpor, fårskinspadd (sadeln inte ligger jätte bra på Ortencia), vintervantar då mina är borta(ligger i stallet någonsans hos Per och Helen) Var säkert någonting mera, men det kommer jag inte ihåg!

Hämtade syster och Lina på skolan. Åkte till Ica:n i Timmele för att handla lite (syster skulle absolut ha hälplåster .. ) Åkte hem. Tog in 1 åringarna och Tequila. Jobbade Tequila lite i tömkörning. Gick rätt okey, faktiskt! Visst lite stegring osv, men sen insåg hon att det hjälpte inte att stegra och hon fick oavsett göra jobbet. Söt ponny!

Jobbade lite med Ravell också. Haha, han hade på sig sadel för första gången! :thumbup: Först fick han nosa på vojlocken innan det kom på ryggen. Strök den över hela kroppen. Ingen reaktion. Lätt han nosa på sadeln innan ja lag på den. Fortfarnade ingen reaktion. La sadelgjorden emot kroppen/magen. Ingen reaktion .. :thumbup: Sedan slängde jag runt med stigbyglarna, över på andra sidan osv. Superduktig häst!
Gjorde samma sak med Ramzes. Ingen reaktion där heller! Mätte dem också. Både har redan passerat måtten för att kunna bli en godkänd hingst! Som ettåringar!

Orkade inte göra någonting för mådde bara dåligt. Så gick in. Tittade på lite filmer.

Greta Survies Summer: Inte bra alls. Tittade på den för Hillary Duff var med.
Comumbiana: Riktgit bra faktiskt! Servärd indeed!
Arena: Tittat halva och är väl halvbra ..

Sen somnade jag väl vid 12 någonting. Sov en timme i filmen Colombiana med. Spolade tillbaka och såg resten.

___________________________________________________________________________

Idag mår jag mycket bättre! Lite smått ont i halsen plus min röst försvinner vissa gånger .. ? :bigeyes: Får se om jag fortfarande har stallförbud, hehe! Går alltid i stallet öven om jag är sjuk .. Så nu har jag fått mitt första förbud. HAHA!






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: