Victoria Solås

2011-11-17
23:32:32

Yesterday - Toni Braxton
Kommit mig hem. I Göteborg blev det en Chai Latte Espresso House. När jag blir stor, flyttar hemmifrån och rik så klart, då ska jag ha mig en kaffemaskin som gör skummade mjölk så jag kan dricka Chai Latte varje dag! Har iaf fyllt på Hallandskortet idag plus köpt nytt fritidskort då det gammla gick ut den 14 oktober. Ett tag sedan med andra ord ... På tågen har jag hunnit att läsa lite över 100 sidor. Så känner mig duktig.

Vad som ska göras imorgon:
- Upp vid 6.20.
- Köra syster till bussen vid 6.30.
- Fixa med hästarna.
- Rida med
Emma vid 9 tiden
- Åka till
Ulricehamn vid 11.30 ca.
- Äta lunch i U-hamn
- Tandläkartid 13.00
- Gå på
Lindex och köpa eyeliner
+ Titta på en klänning som syster rekommenderar.
- Hämta syster på skolan antagligen(Hon slutar 13.45)


Efter det har jag ingenting mera planerat. Jo, städa i huset ..!
Nu blir det iaf sängen. Nighty Nighty!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: