Victoria Solås

2011-11-16
19:02:08

Love Mist - Alexis Jordan

Blev rätt dåligt med uppdatering här igår.

Dagen började med 3 timmars PA. Jag och Frida var duktiga och sprang runt och filmade osv. Kört Plönninges biogas bil, haha! Kört lite traktor. (DEN STÖRSTA SOM FINNS) Backade in i ladan utan att veta om att det var brandövning. Vi började undra varför det var så mkt folk där ute .. Åt lunch.

Hade samhällslektion. På fikat sprang jag runt i olika ärenden. Fått reda på att jag antagligen nästa vecka kommer flytta så jag får enkelrum! Häääärligt stavas det! Man måste egentligen ha läkarinyg men endast för att det är bråk mellan några här på skog så får jag det ändå, hehe! Nästa lektion var inviduellt val då jag har mickrobiologi. Riktigt kul faktiskt! Labbade samt gick igenom kursen lite.

Gick hem bytte kläder så jag kunde åka moped i det kalla värdet .. Åkte med Frida till hennes stall för att hjälpa till att lasta Pimpim. Gick riktigt fint! Var med på träningen och filmade henne när hon hoppade osv. Ska se om jag orkar sätta ihop en film. Sen gick jag hem. Duschade. Fixade mig. Fick lite problem då en viss person inte kunde ta sig till skolan, så jag kunde få en del av min outfit. (Lakan eftersom jag skulle vara en grekisk gudinna) Så fick välja om en helt ny. Och för oss tjejer är det lika med katastrof. Slutade med att jag var lite uppkläd och var någon kändis på röda mattan eller något sånt ....

Kvällen var riktigt härlig! Träffade nya och gamla människor. Riktigt trevligt. Vet att Frida har lite bilder. Får se om jag får tillgång till dem eller ej. Haha, kom till skolan vid 3 tiden. Jagade av bevakningstjänsten .. Inte kul! Fortfarande ingen prick, hehe!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: