Victoria Solås

2011-11-12
00:40:29

Blunt Blowin - Lil Wayne
Massa fina bilder från idag! kommer väl upp så småning om! Ortencia var hemsk att ta bilder på i skogen. Men superfin på banan! Hon hade lyckats skrapa knät lite granna på transporten, men det var inte så farligt. Hon var cool lugn när hon kom tillbaka hem. Hade för mig att hon hade mycket päls jämförelse med de andra på stallet. Men jag hade såååå fel. Alla ser ut som små tussar ...? Håren står rakt ut från kroppen typ :) Haha lite roligt faktiskt. Hon ser ut som en tävlingshäst i ett vanligt stall, haha!

Ska försöka ta mig till Anders och Carola och hoppa lite hinder innan banan innan det fryser på. Tänkte försöka dra med mig Emma också. Eller så får det bli Lina på någon häst.

Nu ska jag ova för jag är verkligen suuuupertrött! Förstår inte ens att jag orkar blogga .. Jaja, fest imorgon kanske? We'll see!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: