Victoria Solås

2011-11-12
23:56:39

My Imortal - Evanescence


Hunnit med en hel del idag. Hämtat hem 1 åringarna i släpp. Alla var lätta att lasta, trots att det var deras andra gång, tror jag? Jag fick köra tillbaka släppet till Floby. Superkul! Hur enkelt som helst trots svängig väg och möten smal väg osv. Super stolt verkligen. Passade på att handla lite med.

Kom hem. Åt mat. Mockade 7/9 boxar. Blev ingen ridning idag. Kanske bäst så, då hon fick gå igår plus färden hem. Imorgon blir det nog banan hemma hos Anders och Carola.

Skulle skicka sms med min telefon , men den har vägrat? Plockade isär sim-kortet och minneskortet blåste och efter det så fungerade det ju självklart ..!

Som det verkar så åker jag ner till skolan imorgon. Kommer bli strul på måndag om inte annat. Man MÅSTE ha kuponger på bussen istället för kontanter. Och de kan man bara hämta ut på fritids/skolan. Med andra ord är jag jag har ju inte varit på skolan så det går sååå bra .. Skit kasst verkligen!

Nu har vi ätit pizza och godis. Tittat på Crazy Stupid Love. Underbar film! Nu ska jag sova för jag är verkligen trött. Rätt skönt att jag inte gick ut idag ändå? Illa, blir väl på onsdag om inte annat, haha!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: