Victoria Solås

2011-11-10
23:55:50

Cloud Connected - In Flames

Jag och Nadja innan vi åkte till Thai Resturangen. Haha, vi ÄR normala, ibland iaf ..


Dålig uppdatering. Fixat massa i stallet som vanligt. Kört en del traktor också. Ridit på Prinsessan och Marula. Gillar verkligen Prinsessan av någon anledning. Kanske för att hon påminner så mycket om Mecca i beteendet(egentligen är de som dag och natt)

Efter att man hade slutat, duschat och fixat sig liiiite iaf så åkte vi tjejer in till Karlshamn. En sista tjejkväll innan jag åker hem, imorgon .. Åt friterad kyckling, ris och sötsur sås. Till efterrätt åt jag bananasplitt och till dricka en San Fransisco. Det roliga är att de tittade inte om jag var 18 eller ej! Lite dåligt egentligen ..

Bildbomb kommer i oordning så ni vet!


Hittade bollar i tvättmaskinen. Så går det när man tvättar hästtäcken. Tur det finns en för bar häst ..

På tur med Prinsessan


Haha, en glad Victoria. Denna bjuder jag på ..








Upp mot klätterbacken. Inte där jag red, med andra ord.






Jag och Marula på tur.




Ingen bra bild. Skulle ta kort på hur det lysser upp på kvällen!

Min mat och min San Fransisco drink! Smakade underbart!

Superduper god efterrätt. Bananasplitt!

Nu ska jag sova. Skulle gjort det för nååååågra timmar sedan .. Emma kommer inte och hämtar mig imorgon så det blir bara pappa. Tråkigt .. :(


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: