Victoria Solås

2011-11-06
22:34:39

Un Momento - Inna


Nu har vi ätit. Tittat på film. Nu ligger jag i sängen och är kissenödig. Var på toa för 10 minuter sedan. Inte så konstigt egentligen ... Drack 2 koppar av mitt icke-te. Haha, mätte hur mycket det går i en kopp. 5,5 dl går det i en. Så det vill säga att jag druckit 1 liter med icke-te! Helt otroligt! Kan väl knappast påstå att jag är uttorkad iaf, haha.

Det är bara 4-5 dagar innan jag åker hem. Nästan exakt en vecka kvar till skolan. Usch! Jag vill verkligen inte .. Vill bara vara kvar. Jobba, rida och ha kul!

Haha kommit på bästa idén! Ett par grannar som bor rakt över vägen de har ett stall de med. Kan börja dejta gårdens son. Sedan blir det ett seriöst förhållande. Jag flyttar dit 4-5 hästar. Jag bor hos dem. Köpt bil (Står redan en miljon bilar på gården!) Sen så jobbar jag självklart kvar. Hade ju bara varit sååå perfekt. Men kommer knappast hända, haha!

Vild fantasi och galna påhit typ. Är nog lite trött med. Så nu blir det säääängen. Nighty!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: