Victoria Solås

2011-11-16
19:23:47

The Air That I Breath - Alexis Jordan

Bildbevis på att jag gått ner. Drar inte in mage, hade synts ännu mera då. Detta VAR ett av mina tightaste byxor .. Not anymore obviously!

Snoozade ca en 30 min innnan jag och Cristina gick upp. Åt frukost. Kom tillbaka till rummet. Sov 20 min till. Mickrobiologio lektion, så var tvungen att hålla fokus lite då det är viktigt! Haha, inte det lätaste .. Sov 20/25 min på rasten.

Engelska lektion, då man pratade om praktiken plus om man ville läsa Engelska C (inviduellt val) vid sidan av. Är ju en merit kurs och alltid bra att ha om man bestämmer sig för att man inte längre vill jobba med hästar. Har bestämmt mig för att läsa den faktiskt! Så nu blir det både Historia A och Engelska C vid sidan av.

Åt lunch i 20 min innan vi gick och la oss igen. Haha, lyckades sova i ca 40 min. Letade nyckel till Cristinas bil. Vissade sig vara i Linneas bil. Kom 10 min försenat till hovslageri. Gjort en hel fot själv. Han tycker att jag är duktig. Gör saker sanbbt och bra. Har att träna på att verka plus rätta på en sko efter att jag format den. Annars såg allting bra ut. Inte så trött heller. Gör lite ont på insidan av ena låret, inget mera. De andra klagade desto mera, haha!

Slutade en 50 min tidigare. Gick hem. Värmde en panpizza och gjorde mitt icke-te utan kanel och mjölk för det har jag inte. Gott var det ändå! Tittade på Green Lantern. En mycket sevärd film!! Helt grym animering plus bra handling! Pratat lite med mamma. Ska fixa fritidskort imorgon för då åker jag hem. Tandläkartid kl 1 fredag. Usch! Tycker mindre och mindre om tandläkare. Åker ner på söndagen igen, då det är stallchefsvecka med Frida nästa vecka. Blir nog bra, usch ..

Nu ska jag städa. Städsyn imorgon ju och det ser inte så jätte bra ut här .. Sen blir det film. Prata med mamma lite mera sen sova! Vill inte sova med en gång efter att jag slutade. För då skulle jag bara vakna vid 1-2 inatt och inte kunna somna om. Så hellre hålla sig vaken lite till och sova ordentligt. Istället för att sova med en gång och inte sova ordentligt alls.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: