Victoria Solås

2011-11-30
22:52:15

Talk The Talk - Rihanna

DenUnderbarasteHästenSomFinns!<3

Jaa, verkar inte bli något Ullared för min del. Pratat med mor om att åka till Knalleland istället samt skickat ett medelande på Fb till min syster och frågar om vi ska åka till Borås någon dag och gå i alla affärer där istället? Är sjukt shopping sugen!

Har tydligen öppnat en ny hästaffär i lilla Ulricehamn så ska åka och kicka in den i helgen tänkte jag. Mor sa iaf att det nog är öppet. Hon som har affären är med och jobbar för Agria plus vi känenr henne lite granna. Lovely! Skrivit klart min monolog, men ej skickat in den ännu. Ska sova faktiskt! Satte larm på telefonen så jag skulle stänga av datan vid 22.00. Blev inte fallet då klockan nu är 22.52. Jaja, nighty nighty!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: