Victoria Solås

2011-11-20
17:11:03

Ripassa - (okänd)

Typ lyssnat på låten hela dagen jag varit inne!

Vaknade vid 9. Frukost vid 10. Så med andra ord vaknade jag innan någon väckte mig. Somnade inte förrens 2 igår ..?  Gårkvällen var mkt trevlig, för övrigt!

Har slagit på en sko på Ortencia. Släppte ut henne. Mockade 3 boxar. Tog in henne igen. Red bort till Gäsene och red ett underbart dressyrpass! Det är nu man verkligen känner av att hon är så underbart fin! Hon lyssnade, svarade, var fokuserad till 99%! I hagen bredvid sprang det busiga hästar och bokade och raceade ... Lite kul att titta på tyckte hon. Men hon skötte sig supert ändå!

Red hem. Red lite skänkelvikningar på vägen. Haha, hade lite kul. Fick för mig att jag skulle låta det se ut som om hon var full. Vingla lite åt varje håll lite okontrollerat! Haha, måste verkligen sett kul ut! Hon gjorde exakt som jag sa så jag är nöjd, hehe!

Rev av alla 4 skorna då jag inte är hemma på 14-15 dagar. Så hon kan få gå utan istället. Bra omväxling för fötterna! In och duschade. Packat en del nu och ska strax åka faktiskt! Tänkte bara att detta skulle bli kort, men blev längre än vad jag trodde? Nåväl, ha det så bra!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: