Victoria Solås

2011-11-09
18:30:58

In The Air - Rudy


Min pappa är bara bäst! Ringde imorses och gav mig en "kram" över telefonen. Blev superglad och behövde det verkligen! Nu är det halvt bestämt att jag kommer hitt till jul och jobba. Så Nadja och Anette kan åka hem på jul.

Ett krav har jag: Pinnekött julafton.
Per
kommer inte bli svår att övertala, eftersom han är norsk. Men Helen är svensk, så får se hur bra jag är på att övertala, haha. Och i så fall så får vi pinnekött färdig saltat och rökt hemmifrån. (Vet egentligen inte vad som är gjort med det, haha)

Om 2 dagar åker jag hem. Både härligt och tungt på samma gång. Ser jätte fram emot att träffa familjen. Men sorgligt att lämna ett så underbart stall som detta är. Har utvecklats så otroligt mycket! Både som person och som ryttare. Kommer ju tillbaka iaf!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: