Victoria Solås

2011-11-02
17:18:16

I'm The Best - Nicki Minaj

HAHA! Älskar bilden!

Kom nyss in från stallet. Ridit bästaste hästen. Lika bra som alltid. Skrittade ut och klättrade lite i backen först innan dressyrpasset. Pigg som attan var hon! Höll på att åka av en del gånger för hon tyckte det var något läskigt någonstans. Och hårdrocker tycker hon inte om. Stackars personen som bara skulle ut och hämta posten. Kommer Ortencia. Blåser näsan åt honom och hoppar åt sidan så fort han rörde på sig. Minst sagt dagens min! Satt bara och skrattade åt stackarn.

Dressyrpasset gick fruktansvärt bra idag trots att hon var pigg! Jobbade en hel del på volterna samt en del på rakt spår idag. Övergångar för att hon ska komma tillbaka i handen och lyssna. Tränat lite på balansen i galoppen. Gick otroligt bra. Idag älgade hon inte på så fort vi galopperade på rakt spår utan höll formen, stödet och takten! Super nöjd!

Putsat all utrusting idag bara för jag hade tid och lust. Så nu blänker allting så vackert så! Haha, röjt lit eoch fixat i skåpet med alla grejor. Ortencia har hostat lite idag medans jag red så la på henne vintertäcket igen. Inte tyckt att det varot så kallt nu på en stund. Men det är ju ändåså 1 november .. Hon har gått ifrån regntäcke till innetäcke+vintertäcke till regntäcke igen. Och nu blir det bara vintertäcke ett tag tills det blir kallare igen. Vilket jag inet vill ha! Usch .. Nej, nu ska jag dricka mitt "icke-te" plus äppelklyftor med kanel och kardemumma på till en film!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: