Victoria Solås

2011-11-23
20:58:11

Go Girl - Pitbull

Mini-mördar snigel

Frida rider på fejkhäst

Mat till unghästarna

Äcklig! Hittade 3 st i betforen när vi skulle lägga det i blöt .. :thumbdown: Om ni undrar vad det är så är det bebismus som är ca 2-3 cm stor. Helt rosa och super äcklig!

Vi klippte Farytale. Frida finjusterade lite på
min sida. Mohaha!

Frida klipper sin sida.

Dålig uppdatering pga att jag har varit stallchef plus inte sovit hemma på 2 dagar samt inte haft tillgång till data. Är hur trött som helst verkligen! Stressar upp mig jätte mycket om dagarna sen så kan jag typ inte sova om nätterna. När jag väl sover så är det oroligt plus mardrömmar .. Imorgon är det dag nr 3 1/2... Är bara 4-5 dagar kvar. SKJUT MIG! Trivs man inte i stallet är det inte kul att jobba helt enkelt ..

Man går upp tidigt, blir sent på kvällarna. Inte sovit hemma som sagt annars hade det blivit tidigt! I tisdags körde jag runt i bil med släpp. Senare på kvällen körde jag Frida och hennes häst Pimpim till träningen på skolan. Är jätte stolt för det gick verkligen jättebra!

Känner mig superduktig idag. Tänkte jag skulle äta panpizza hemma. Men så blev äta "ute" i Harplinge istället. Var inte jätte sugen på mer riktigt pizza så beställde en sallad istället. Väljer ALDRIG sallad förre en pizza i vanliga fall!! Det var rätt gott iaf.

Kommer hem snackar lite innan vi alla går till var sitt rum(förutom Cristina som följde med Fanny). Sätter mig ner vid datan efter att ha tänt alla stearinljus. Då kommer Cristina. Självklart efter en liten stund så kommer Fanny med. Haha, nu sitter jag vid min data, Fanny vid min telefon och Cristina sitter och tittar film på sin data.

Istället för att äta godis eller pepparkakor sitter jag och äter druvor. Känner mig otroligt nyttig! För tillfället iaf .. :D

Borde plugga istället för att sitta här. Men det är så otroligt skönt att inte göra ett dugg! Är "ledig" imorgon. Eller ja, väljer att gå på mina lektioner istället. Känner att jag har missat så otroligt mycket så det inte är sant! Stressar och tror att jag inte kommer klara av allt som ligger framför mig .. :(

Finns det stresspiller egentligen? :( Borde verkligen skaffa sånna isf .. Sitter här nu och kan nästan inte sitta stilla pga jag stressar för någonting ..? :bigeyes: Känns inte så bra.
Är fortfarande sjuk sen helgen. Förkylningen vägrar släppa .. Helt täppt i näsan och kan typ inte prata på morningarna. Jaja, nu ska jag försöka plugga lite. Prov på fredag och ja, självklart har jag inte pluggat inför det .. :thumbup:

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: