Victoria Solås

2011-11-16
22:28:08

Get Up - Ciara ft Chamillionaire
Nu har jag varit så där otroligt duktig!

Jag har:
- Städat i hela rummet
- Slängt saker som inte behövs längre
- Vattnat mina blommor, igen!
- Diskat upp efter måltiden innan
- Torkat av alla ytor
- Sopat golvet
- Lagt undan kläder jag ska ha på mig på tågresan
- Fixat avloppet i duschen, usch!
- Pratat med mor
- Fixat biljett mellan Gbg-Fkp
- Borstat tänderna
- Smörjt in mig i lotion

Duktigt va?!

Nu har jag krypit ner under täcket. Det är så avslappnande att somna i ett rent sovrum, eller är det bara jag som tycker det? Känner att jag varit duktig som hållit igång och inte gått och lagt mig. För känner verkligen hur tunga mina ögonlock är .. Verkligen dags att dejta kuden. Imorgon åker jag hem!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: