Victoria Solås

2011-11-29
23:36:31

Breathing - Jason Derulo

Per Waaler och Lövenborgs Revenge. Videon är på när de vinner Grand Prix i Laholm 2008

Dagen har gått saaaakta fram. Inte hänt så specielt mycket. Haft lektioner. Var på Max och drack en Lyxshake. Handlade lite. Åkte hem. Hade mera lektioner. Slutade. Bytt lakan till ett helt nytt set så nu är det super mysigt i min säng! Tittade på filmen Doomsday med Fanny samtidigt som man åt pepparkaksdeg. Mums! :D

Suttit och tittat och räknat kalorier osv. Mitt intag idag låg på 2247 någonting. Och igår på 1163. Idag har jag ätit överdrivet med mat, enligt mig själv! Det vanliga dagsintaget ska väl ligga på 2000 kalorier/dag? Jaja, alltid kul att ha titta upp sånt också.

Har börjat planera en dag/halvdag Ullared denna/nästa vecka. Har bestämt mig för 4 saker som ska inhandlas:
- Brunt schabrack
- Bruna benlindor
- Bruna ridstrumpor
- Handskar


Sen ska det nog handlas lite julklappar. Redan köpt 3 grejer till mor, far & syster. Pappa, du kan vara lugn. Mina egna pengar :)

Nej, nu ska jag sova. Somnade kl 2 igår och tänker inte göra samma sak idag. Visserligen sprang jag runt och tvättade, diskade osv.

Kommentarer:
#1: emma

dom har inga bruna benlindor B-) brunt schabrak tror jag inte heller :O ahha fast tänkte inte på de lika mycket

2011-11-30 @ 12:03:01
#2: Vickan :)

Mmh, okeey :( Får väl leta upp det någon annanstans då! :O Som det ser ut så blir det ingenting ändå .. :'(

2011-11-30 @ 17:00:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: