Victoria Solås

2011-05-28
15:57:43

Vacker Utan Spackel - Joakim Hilson
Ja, detta är min färd hem ifrån Frankrike i bildern. Skriver en liten sammanfattning om vad som hände näst längst ner.


Hos Stefan Melanders stall. Stefan Melander har förra årets Elitloppsvinnare Iceland. Som även ska starta iår igen i Elitloppet. Därifrån fick jag åka lastbil med Christer Larsson.


När vi stannade i Nederländerna/Holland.

Fick sova i en SÄNG i 1 timme. Kan säga att det gjorde mkt!

Stallet var för resande så de kunde släppa av hästar en tid. Var där i 2,5 timme.

Åker ifrån stallet som låg precis bredvid en kanal.


Jag och Christer åkte i en 2 hästlastbil. Kenge i lastbilen framför med 9 hästar.




Bevis på att jag varit i Nederländerna/Holland.



Bevis på att jag har varit i Tyskland.


Christer Larsson. En mycket trevlig person!


På kajen i Travemunde. Monster maskin!


Båten.

Biljetten från Travemunde-Trelleborg.

God mat hade dem iaf!

God efterrätt hade dem.

De olika kabinerna.

SVERIGEEE!!!!!!!!!!!!!



Hos Mats Rånlund. Där gav vi hö och vatten till hästarna.


Låååååångt ner!

Ja, detta var då lite bilder på åkturen från Frankrike hela vägen hem till Sverige! Tog 2 dagar i samman räknade timmar ca. Började kl 22.00 på onsdags kvällen den 25 maj. Framme hemma vid 15.30 på fredags efter middagen den 27 maj.

Tänker väl inte skriva mer än att det var en lång resa! Är sjukt glad över att få vara hemma. Men en sak saknar jag. VÄRMEN!!!!!!!!!!!!!

27 Maj kvällen.


Var med lite av Robins studentfirande!

Där vi åt.

Efterrätten. En av två olika.

Ja, kom hem och vände nästan i dörren kan man säga! Åkte till Robins student firande. Träffade Emma och Jennie. Super trevligt då man inte sett dem på evigheter!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: