Victoria Solås

2011-05-09
19:42:00

UntilIt Beats No More - Jennifer Lopez
Jaa, blogg.se hade sin RYCK igår .. Skulle skriva ett inlägg och när jag skulle publicera det så la sidan av. Så nu tänkte jag göra ett försök till! Hopas jag lyckas bättre denna gången! Vi var i Deauville igår. Tänker inte skriva så mkt utan bilderna får tala för sig själv!

Här var vi. Gick på stranden längst upp om jag inte tar helt fel.


Jag tycker Annabanan ser mycket gladare ut nu! :D


Framme. Laila på bilden.

Anna och Torbjörn.


Smakar nästan som vanlig Fanta. Faaast .. den har en "häst strippa" på?




Detta var min förrätt. Var duktig och käkade hela 3 st!!!

Snigel på petar-pinne.

Jag fick smaka på Torbjörns förrätt av minifisk?

Laila passade på att ta kort när jag skulleäta min allra första snigel!

Jag och Laila Riise, även kallad min praktikvärd.

Fick hjälpa henne att dricke en flaska vin. Det är rätt interessant hur skillnader kan vara på import och orginelt vin!

Annas och Lailas huvudrätt. Blåmusslor som jag för övrigt OCKSÅ smakade på!

Själv bestämde jag mig för en biff med pepparsås och pommes.

Efterrätten .. Mmmh! Vaniljglass, varm chokladsås och grädde som bara franskar kan göra!


På stranden :)

Sötaste Annabanan!<3

Sen vilade vi oss. Och det slutade med att jag hade lite smått tråkigt ..

Och det kan ju bara sluta på ett sätt ..



Ett bevis på att jag är i Frankrike!

Världens godaste och sötaste choklad!

Efter det spelade vi minigolf. Valde röd för det tänkte jag passade mig då jag är rätt rödhårig. Haha en guldklubba hade jag med. Verkade vara en lovande duo!

Den VÄRSTA banan för min del ...!!!!

Sen gick vi på ett fik för att dricka varm choklad.

Anna satte sig för att räkna ihop poängen.

Jag undrar vem som vann? ;) Med hela 3 Hole-In-Ones! Måste vara någon riktig duktig person! ;)

Mmmh! Sjukt gott var det iaf!

Någon sorts pepparkaka ..


Wooow, du har tittat på alla bilderna! ;) Haha,en mycket spännande dag. Då jag vågat käka musslor, minifisk och sniglar! Nu kan ingen säga att jag är kräsen.
Hehe, hade någon frågat mig om jag ville ha detta för ett år sedan hade jag svarat blankt nej!
Är rätt stolt över min nutida utveckling! Nästa kanske är att åka till Kina och äta skorpioner eller sköldpadda? Mjaa, den får jag nog fundera lite till på ..



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: