Victoria Solås

2011-05-21
23:10:25

Sweat - Snoop Dog

Perfekt innan vi åkte på lopp.

Lailas lastbil. Vill med ha en! Hört att de är billiga i Frankrike (A)

På väg till Caen. Driver Laila Riise.

Söööööötaste Annabanana aka Dinosaour Leg<3<3<3<3

Boxplatsen

Annabananananannanananan!<3

Perfekts lopp. Gick tyvärr inge bra alls ..

Perfekt på väg hem.

Funderar på att bli pizza bagare? Jag tyckte personligen inte att den var god alls. Men det tyckte Anna och Torbjörn!

Jaa, gick upp i vanlig tid för att morgon fodra. Frukost vid 8.50 ca. Gick ut och red Uranie. Blev 2x3 på uppvärmningsbanan och så fick hon gå i backen idag. Uppför i fullfart. Skritta ner och jogga bort till början igen. Är en liten bana innan man kommer ut på rakbanan, plus den är en liten bit av rakbanan.

Haha, detta är mina fina paint skills!

Ska försöka förklara liiite av vad ni ser. Rött är de huset som man kan bo i. Lila är stallet och typ av takbyggnad till traktorer o annat. Det rosa är hönshuset och oranga är är Peggy the pigs hage. Nr 1 som är lila/rosa är uppvärmningsbanan. Nr 2 turkost är rakbanan. Nr 3 och blå är backen upp. Det gröna är hagar mer eller mindre. F står för finskornas hästhagar och L står för Lailas häst hagar. Hoppas ni förstod för det är knappt så jag gör det på denna bilden!

Var på lopp som sagt med Perfekt. Gick inte så bra, men men bättre lycka nästa gång right? Sen skulle ju världen gå under klockan 18.00 idag med i Nya Zeeland. Kom tillbaka, tog in Ukir. Åt lunch.

Körde Ukir. Samma som igår i backarna som jag gjorde med Uranie. Mockade, duschade hästar o kvällsfodrade. Backade pizza som i mina ögon inte var god nog men de andra gillade. Laila hade bestämt sig för att partaya ikväll!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: