Victoria Solås

2011-05-17
20:07:30

Shut Up And Drive - Rihanna
Tänkte låta bilderna tala för sig själva. Skriver en liten samman fattning längst ner.






Yes, flötig som bara den!

I brist på riktig kamera så måste mobilen duga ..

Mitt lilla hus.


Perfekt som betar.

Theése eller Svarten som han också kallas ville också beta.



Torbjörn som kör Ukir(stavning)

Bild på uppvärmningsbanan.

Detta är min dag i det stora hela faktiskt. Släppt ut Uranie. Fick beta lite där av bilden på henne. Red inte idag då hon har tappat en sko, så nu åkte den andra av också.

Kört Theésé och Perfekt. Där av bilderna på Perfekt som betar och en på Svarten i hagen som också vill äta.

Tycker att det är sjukt coolt att det finns nutella på burk i 1 kg form! Vad mera har jag gjort idag. Jag har ätit, pratat med mamma i en halvtimme ca. Har putsat och tvättat tävlings grejer. Även krattat  gräsmatta i en 2 timmar. Hade självklart på mig bikini och mjukisbyxor som jag kavlade upp.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: