Victoria Solås

2011-05-02
15:25:12

Revolver - Madonna v.s David Guetta

Björnbärs busken före och efter jag var klar med den.

Dagen började hlav 8. Fodrade hästarna. Käkade frukost. Efter det red jag Urani. Red 8 varv på uppvärmningsbanan och 3 fram och tillbaka på rakbanan. Gick helt okey. Inte lika fin som hon var här om dagen dock.

Körde Pefect efter det. Kommer inte ihåg hur många varv jag körde. Men det var väl upp emot 10 varv i både hållen.

Bytte hage på Rivertosa. Då fick jag med en häcksax. Ooch fick order om att klippa vid grinden så den gick att stänga utan att man rev sig på buskarna. Okey tänker jag. Det kan väl inte vara så farligt. Haha, om jag visste hur fel jag hade ...Buskar i Frankrike är, oftast, björnbärsbuskar .. Det vill säga taggar värre än de som sitter på rosor! Mina händer har fått sina små stick här och var. Men det blev ju iaf skillnad?!

Veterinären och hans fru var bjudna på lunch idag så det blev baguette bitar, sallad, smör och på faten så låg det prydligt uppskärda melonbitar med en skink bit på toppen. Gott var det!

Nu ska jag med ut och spruta hästar.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: