Victoria Solås

2011-05-25
08:01:03

Release Me - Agnes
Jaa, då var den sista morgonfodringen avklarad! Ligger här i sängen och tänker för mig själv just nu. Ska rida Uranie, köra Perfekt och Ukir innan jag åker. Det är väl typ allt jag vet att jag ska göra.

Märkte en konstig sak. Den gröna bilen var borta nu på morgonen. I vanliga fall är det ingen eller den blåa som är borta.

Vid 1 tiden börjar färden hem. Är i Sverige någongång på fredagen. Jippy ...! Har typ inget att göra. Har 2 böker att läsa men redan läst den ena. Min data har ju inte batteri som håller 2 dagar. Min telefon kommer dö under resans gång med .. Jag kommer bli tokig .. (y)

Så min familj får inte vänta sig att jag kommer vara lugn och snäll för det tippar jag på att jag knappast är/kommer vara! :)

Är för övrigt otroligt glad just nu!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: