Victoria Solås

2011-05-24
21:07:55

On The Dance Floor - David Guetta
Måste ge ett stort grattis då denna snyggingen:

Theese De Corbery, som jag tror det stavas.


Kvalade på tiden 17,7 och sprang ifrån fältet så att dommarna trodde han var dopade. Men det var han inte. Hade han haft en högre tid än 18,5 tror jag det är hade han fått gå ett kval till. Innan han får gå vanliga lopp. Så grattis igen til Laila!

Precis kommit in igen efter att ha druckit champage, ätit miniprinskorvar och ryska cigarretter som de kallas. En kaka som är fromad som en cigarr för er som inte vet .. Mysigt!

Haha, kusken som körde, Alex, var här med sin bror. De var så klart med på firandet! Nu sitter jag här inne och väntar på att tiden ska gå.

Imorgon vid lunch åker jag hemåt mot Sverige. Detta betyder att jag inte hinner säga hej då till min dinosaour leg! :( DET kallar jag sorgligt!!! Pappa hade tittat på flyg hit ner vid midsommar och då kunde hela familjen nog åka ner iaf. :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: