Victoria Solås

2011-05-03
11:40:56

Obsessed - Maria Carey

Fodrade vid halv 8. Tog in Uranie. Efter det gick jag in för att käka frukost. Red Uranie 3x2 på uppvärmningsbanan och 2x2 på rakbanan.

Hämtade Suber boy och Tanagra.. Pysslade lite med dem innan jag red båda. Kändes väldigt konstigt att rida ponny kan jag säga! Släppte ut dem igen och hamnade här bakom. Har ingenting mera att göra för dagen, förutom kvälls fodring och ev städda Annas rum eller smörja träns osv.

Haha, funderar på att låna Annas cykel och cykla till St Pierre för att handla, men om jag inte minns helt fel så är det en härlig backe hem .. Tittade på avståndet och det skulle ta mig ca 20 min tippar jag på. Nedöfr backe ditt och uppförsbacke hem. Jaja, lite motion skadar inte. Blir väl inte det roligaste om jag har en massa matkasar direkt.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: