Victoria Solås

2011-05-11
19:48:13

My Humps - Black Eyed Peas

Tyyyp lång tunga?

Idag har jag:

- Ridit Uranie
- Kört Theésé och Perfekt
- Varit på inseminering med Milka
- Borstat Ukir även tagit ca 20 fästingar. (stavningpå namnet?)
- Snyggat till i boxarna
- Sopat stallgången
- Kvällsfodrat
- Krattat och tagit upp gräs från gräsmattan.

Nu ska jag:

- Dammsuga huset
- Äta kvällsmat
- Se en film/serie


Imorgon blir jag nog halvt själv på gården. Familjen ska på rockkonsert. Kommer inte ihåg med vilka. Började S vad jag minns. Lätt coolt att Laila känner en i huvudbandet så de kommer få backstage cards! Får se om de kommer tillbaka på kvällen eller dagen efter. Bra att jag iaf kan alla dags rutiner!

Nej, nu ska jag faktiskt sätta igång!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: