Victoria Solås

2011-05-01
23:01:43

Mr. & Miss Ness - Volbeat
Upp vid 8. Satt och väntade utanför huset men då hade Torbjörn redan fodrat nästan alla. Fick gå till den som stog längst ner som straff. Haha, red Urani som jag aldrig kommer ihåg namnet på! Hans hagkamrat heter iaf United Sky.

United Sky och Urani

Urani gick iaf jätte bra idag. Red först 6 varv på uppvärmningsbanan och sedan 4 längor på rakbanan. Hon har lärt sig att gå framåt när man skänklar. Och hon bara flööööt på och kändes toppen ut! Härlig känsla!

Detta är Poppy. Kallade honom för Bobby hela tiden först för jag kom aldrig ihåg namnet på honom och för det var rätt likt. Han har varot hos familjen i 10 år tror jag. Galen är förnamnet! Jagar traktorer och ska bita i däcken. Blivit överkörd 5 gånger, ej med mening förstås! Har stor levnadsvilja så han lever trots allt vidare. Trodde inte att det var så illa som de sa. Men när man väl fick se allting live så vändes allt! Haha, galen som sagt.



Detta är Kinaj. Har väl varit hos dem iaf 1 år. Detta är hunden som Poppy hatar. När nogon klappar på Kinaj så skäller och morrarhan och vill att han ska ha uppmärksamheten ist! Jag och Anna var ute på gräsmattan och klappade på Poppy. Då ropade jag på Kinaj, sjävklart börjar hunden morra. Hehe, lite smått speciel.


Dagens lunch i det vackra vädret!

Började skriva på detta inlägget igår. Men hade inte tid att skriva klart. Så nu får ni ursäkta för mitt minne är inte så bra .. Tvättade lastbilen både utanpå och innuti.

Nästan allt hår som blev över när jag var klar med Perfect!


Tog in Perfect och fick i uppgift att klippa honom. Nacke, öron och ben blev det att klippa! Har förre och efter bilder togs.

Som sagt lite skillnad. Och detta är en varmblodstravare och INGEN kallblodstravare. Fast om man gått efter benen skulle man trot annat! Vad tycker ni om skilladen?

Jag och Kristine åkte mer Rivertosa till veterinären. Där vi titta efter något på henne. Tillbaks efter det, kvällsfodring. efter det tog vi oss lite dricka utomhus.

Blev en Coka Cola, is och citron skiva i. Gott smackade det iaf!

Duschade och fixade mig. Åkte till Livaron. Satt hos någon tjej i 2-3 timmar innan vi drog till nattklubben eller rättare sagt "Discothéque". Helt awesome kan ja säga! Fransk öll smackar inte lika gott som scandinaviskt. Här är nattklubben öppen till kl 6 om morgonen istället för 2 som det finns på en del ställen i Sverige. Ver en annan upplevelse.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: