Victoria Solås

2011-05-14
15:54:06

Like A Boy - Ciara


Hörde denna låten på radion innan. Och kom och tänka på att jag gillade videon, så jag tyckte ni ville se den med. Haha, har ridit intervaller med Uranie idag. Hon vaar duktig lilla hästan. Har hittat på en hel del annat idag. Men komme rinte ihåg någonting typ ...? Guldfisk minne som Anna säger!

Igår hade vi det riktigt trevligt på kvällen. Käkade grillat utomhus med potatisgratäng. Hör och häpna, jag tyckte att gratängen var god! Fick efterrätt i form av glass. Mmh, super gott!

Tagen idag på en död fågelunge? Tyckte den mest var äcklig ..


Lite senare ut på kvällen så spelade vi ett spel. Går ut på att man har post-it lappar i pannan. En person skriver på den. Kan vara vad som helst. En sak, en person eller ett djur. I princip vad som helst som personen vet om. Och personen i fråga får inte se vad det står utan får gissa sig fram och ställa frågor. Svarar de andra ja får man fråga en gång till. Blir det ett nej så går det över till nästa person som har en annan lapp i pannan

Min fina dukning från igår. Bara jag som hade det så fint!

Vi hade alla möjliga saker som vi skulle gissa ut. Pamela Andersson, kiwi, Uranie, Kenai, Unfaithful, trappa, Anna's telefon, dragkedja. Och mycket mera! Vi var först bara 3 st. Sen så kom det 3 till så det var faktiskt jätte kul!

När de flesta hade gått och lagt sig så var det bara jag, andra Anna(finns 2 st just nu) och Jens kvar. Då berättar de om hur de har skrämt varandra och läskiga saker. Ni kan ju gissa hur det slutade när jag fick gå tillbaka till mitt hus kl 2 på natten då det var svart ute! Sprang sista biten och låste dörren ... Livlig fantasi, oh yeah!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: