Victoria Solås

2011-05-22
20:06:39

Lie To Me - Keri Hilson

Jag och Tanagra på väg mot yttergrinden på uppvärmningsbanan.

Unfaithful i sin hage.

Anna och Suger Boy och Tanagras öron/huvud


Min Ubersnygga fläta/tofs! Börjat gå så av någon anledning. Haha gillar för övrigt färgblandningen!

Vid 3 tiden kom Anna in och frågade omjag ville rida med henne en sväng. Sjölvklart gjorde jag det! Ridturen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss! Haha, en ponny och en travare + en massa vind fast de hade bomull i öronen. Ridturen tog oss ca 2 timmar ..

Jag red Tanagra, travaren, först men sen bytte jag och Anna häst/ponny så jag red Suger Boy. Då gick allting genast mycket bättre. Hehe, liiiiiiite strul på vägen bara!

Tittat på Just Go With It. Otroligt bra film det med. 10/10 helt klart! Nu pratar jag med underbaraste Frida!!! Saknar henne sjukt mycket för er som vill veta. Känner mig så "isolerad" här nere om man kan säga så..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: