Victoria Solås

2011-05-16
16:07:29

Irvine - Kelly Clarckson

Finaste Mecca! Underbar häst verkligen. Och ja, jag sitter som en kratta!


Jaa, efter att jag hade kylt min fot lite till så är jag dum nog och sätter mig och rider en häst som fick vila igår. Uranie var snäll ändå, men det tyckte inte min fot ... Aldrig varit med om en så fysisk smärta i hela mitt liv! Envis som jag är red jag 2x4 uppvärmningsbanan och 2x2 rakbanan sen ville inte min fot längre ..!

Kommer tillbaka. Duschar Uranie och hämtar Theésé. 2x4uppvärmninsgbanan och 2x4 rakbanan. Duschade han med. Sen mockade jag och fixade lte i transport inför Unfaithfuls resa till loppet.

Tömde transporten på halm, fyllde på nytt, sopade framför för där var det massa hö. Fyllde hö näten så de var fulla. Även tvättat sulkyn. Efter det var det lunch. Fyllde på hö till Theésé, Perfekt och Ukir(stavning). Nu sitter jag här framför och har plockat mig en skål med körsbär som jag tänkte äta upp. Mums!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: