Victoria Solås

2011-05-19
22:52:53

Invading My Mind - Jennifer Lopez

Skulle gå längst ner i en av hagarna för att fixa i ett
cementbadkar? Och detta var min goda färdkost!

Har morgonfodrat, Ridit Uranie, mockat, fixat badkaret, ätit, fixat lite till i badkaret, släppt ut hästar, mockat igen, fixat staket, kvällsfodrat, ätit god mat. Komme rinte på någonting mera. Har gjort en hel del. Och som vanligt kommer jag inte på det. Här är lite bilder från dagen. Inte fotat allting så klart men, haha, ändå ..!

Det som ser ut som moln är inte moln. Utan flyttande grön gräsaktig sak. Iaf äääääääckligt!


Grön gegga, grönt vatten, svart vatten och sist på botten var det lera .. Och jag är som jag är (Y)

En snigel kom och hälsade på.

Ett tomt badkar senare och ...

Mycket smutsigare med ...!

Har till och med en fläck på kinden .. Bra jobbat kallas det!



Lite blommor på tillbaka vägen upp ifrån badkaret!

Liiiten!

Sötaste Ukir(stavning) Som jag nog ska få köra imorgon!!

Fixa ny grind plus nytt staket. Tog 2 timmar
plus minus! Hatar björnbärsbuskar! De gör ont! Mitt finger sviiiiider tack vare en tagg i fingret!!


Detta var lite av dagen i bilder.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: