Victoria Solås

2011-05-07
19:07:23

Girls (Who Run The World) - Beyoncé
Fick faktiskt sovmmorgon idag. Fick gå upp 10. Gick ut vid 11 tiden. Regnade lite smått så tog på mig jackan. Uranie stog inne tack vara finskorna så det var bara att börja borsta och sedan att sadla o träns.

Så här ser våra maskrosor ut. Även insett att min mobil tar emellanåt bra kort.


Red 2x3 på uppvärmningsbanan och 2x3 på rakbanan. Blev lite sur på henne då hon går och slänger med huvudet+ ser spöken ÖVER ALLT så då kasta vid oss! Riktigt irreiterande. Hon sprang på finfint annars men just det andra .. Grrr! Har krattat en massa. Både på gården och på gräsmattan som Laila gjorde ett försök i att klippa.

Gjort en massa små saker för övrigt. Hjälpte Kristine att ta in åringarna. Satte på norsken en grimma. Tvättat Perfekts sår som han fick igår på banan. Kan säga att mina händer var gula ett tag! Fyllt vatten på 2 ställen.

Så här ser man ut mestadels av dagen.
- Blått gina tricot linne
- Röd luvtröja från Dentity
- Bruna Whitaker byxor
- Bruna ridstrumpor
- Stålhätte skor från Mountain Horse


Mmh, kommer inte på nårgot mera jag gjort idag. Förutom att äta omogna, MEN goda körsbär. Är stolt över mig själv för idag till lunch åt vi omelett. Jag, Victoria Solås, har idag ätit omelett och tyckt att det smakade gott! Vette sjutton om jag har slagit i huvudet eller något men så är det! Finns till och med bild bevis. 

Så mamma om du läser detta så gå in på Lailas sida så hittar du bildbevis. Samma med pappa. Vill även säga att jag saknar er!<3


Så mamma om du läser detta så gå in på Lailas sida så hittar du bildbevis. Samma med pappa. Vill även säga att jag saknar er!<3

Kommentar:
#1: Papps

vi er glade i deg også, og vi savner deg. Heldigvis har vi bloggen din som vi leser titt og ofte. Det høres ut som om du har det bra og at du trives hos din familie i frankrike, og det er vi glade veldig glade for.

Kram, papps

2011-05-08 @ 08:15:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: