Victoria Solås

2011-05-16
23:22:02

Girls Get Your Money - Ciara

Inte gjort så mycket mer utav dagen än att titta på 2 avsnitt utav Fallen. Bra faktiskt. En av huvudskådisarna är den samma som i Vampire Diaries. Fast istället för att vara vampyr så är han en halvängel? Iaf, tog ut Milka när Toupaz(stavning) kom hem igen. Denna gången hoppade hon inte på min fot som imorses.

Haha, för er som undrar är den bra igen. Kan gå i princip vanligt. Enda problemet är av och med skor och kläder samt när man strycker på det. Så imorgon hoppas jag att det inte är några problem alls!

Käkade pizza och tittade på film innan jag hamnade här. Blev Intolerable Cruelty. Verkade rätt bra så ska fixa hem den så jag kan se mer än bara halv. Nu tänker jag titta klart mitt avsnitt av Fallen och sen sooooova!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: