Victoria Solås

2011-05-01
23:31:15

Fest I Hela Huset - Basshunter

Min "söta" vän. Han/hon/det är ca 5 cm stor! Han/hon/det är nu instängd mellan 2 fönster och där kan DEN gärna få !

Söndag ... Fick "sovmorgon" eller vad man ska kalla detta idag. Vaknade kvart över 9. Men snoozade till halv. Gick upp kissade, drog på mig kläder. Hämtade Rivertosa i hagen. Lastade henne.
Hämtade Kristine som var på väg ut. Åkte till betcäkning en bit bort. Tillbaka hem efter det. Käkade frukost. Ägg, bacon på macka. Mums! Gick till mitt hus för jag tänkte sova. Lyckades jag: NEJ!

Tittade istället på filmen "I Am Number Four". Har faktiskt helt okey handling. Ger den 7/10 i poäng. Städe lite med. Vid 2-3 riden så åkte vi in till St. Pierre(?) för att titta på deras marknad. Gick runt där en stund innan vi åkte tillbaka hem.


Jag och Kristine satte oss och tittade film samtidigt som vi åt mat. Tittade på "In Her Shoes". Riktigt söt film faktiskt. Den får 6/10 i poäng.


Kvällsfodrade i ösregn och åska .. Mindre skönt kan jag säga. Det är en bra bit till en del av hagarna. Vilket betyder att man är i princip dyngsur när man kommer tillbaka. Mitt hår har fortfarande inte torkat helt efter regnet och det har gått ca 5 timmar!

Käckade för 2 timmar sedan typ. Blev ris och en kycklinggryta. Till efterrätt åt vi jordgubbar med grädde på! Super gott vill jag lova. Pratade och busade en hel del innan jag och Anna gick ut för att hänga upp hennes tvätt.

Efter det så gick jag hit. Fixat och grejat med ansiktsprodukter. Så nu är mitt ansikte jätte lent och gosigt! Skrivit en massa här på bloggen känns det som. Ska sova eftersom det blev liiiiiiiite för liiiiite sömn inatt ... Höhö, Nighty nighty!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: