Victoria Solås

2011-05-18
23:03:26

Dead Boy's Poem - Nightwish

Börjar få lååångt hår. Yeeees!


Har hänt en hel del idag. Kommer inte ihåg så mycket dock. Gick upp ca halv 7. Gick ut vid kvart i 7 för att morgonfodra. Släppte ut hästar, tog in hästar. Åkte med Torbjörn till Cabourg. Träffade en svensk där. Blev rätt förvånad när man är i stallet och så hör man "Stå stilla nu lilla gubben" ur en box! Var inte det man förväntade sig direkt vill jag lova!

ÅNGRAR att telefonen inte åkte med! Var sjukt fint där vill jag lova! Perfekt och Theese var med för att gå några rundor. Så fick vara mellan hand kan man väll säga. Tillbaka. Fixa transport, mocka, släppa ut hästar, ta in hästar. Kratta det sista så nu är gräsmattan klar. Om inte Madame Laila får för sig att klippa den igen vill säga .. Tvätta 2 stora badkar. De var inte så mysiga vill jag lova. Men de blev rätt hyfsade när jag var klar med dem! Duschat och gjort massa mera som jag inte kommer ihåg.

Kommer väl inte på någonting mera. Ätit mat för en liten stund sedan. Blev Torbjörns potatismos och fransk korv? Fransk korv kan man föreställa sig så här: en vegeterian bajskorv som smackar köttbullar?
Var nog det märkligaste någonsin men gott! Hemma hade jag nog petat på den och vägrat äta. Haha, till efterrätt blevdet rester av tårtan som vi hade igår. Fortfarande lika god!

Tänk om ändå mamma kunde baka lite oftare! Och ja, det är en pik! ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: