Victoria Solås

2011-05-05
18:57:53

Cry Me A River - Justin Timberlake

Har nu varit på kval. Blev ingen start för det saknades en vaccination. Men kommer ingen nästa gång! Kusken jobbade honom lite ändå. För att kunna klara att kvala (för att sedan köra lopp) måste man gå 18,5 tror jag det var. Alex körde på 18,9 utan sällskap av andra hästar. Så en applåd till honom. Haha, kom hem och lämnade nyklar som jag bedrövligt nog glömt i 2 dagar...

Fodrade hästarna med Anna efter det. Tog med en hink med gräs in till kaninerna. Satte oss och klappade på dem. Sjukt söta nu när de hoppar runt med päls och ögon! Tog upp en av dem så jag hade den i knät. Märkte helt plötsligt att det blev varmt på mitt ben. Lyfter upp kaninungen och ser att den hade kissat på mig ... (Y) Typ dagens skratt!

Haha, körsbär smakar gott fast de bara har lite röd färg på sig bara så folket vet om det! Kommer typ inte finnas några kvar när jag åkt hem. He he he ... Funderar på vad jag nu ska hitta på. Känner mig rätt rastlös faktiskt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: