Victoria Solås

2011-05-04
15:56:57

California Girls - Kate Perry

Söta Kinaj :)

Efter maten lekte jag lite fotboll med Poppy och Kinaj. Försökte ringa mamma men hon svarade inte .. När Anna kom ut så pratade vi en liten stund innan vi gick till stallet för att fixa morgondagens tävlingsgrejer. Nu sitter jag här. Anna är inne och tittar till sina läxor. Efter hon har gjort det så ska vi rida en sväng.

Perfect innan jag körde honom :)


Anledningen till att hon ser så liten ut är att jag sitter på ett stacket som är lite högre än hon själv är .. ;)

Poppy :)


Fluffy som vill in :)


Mitt lilla timmer hus! :')

Den vita lilla grejen är ett frö som flyger omkring hela tiden. Det ser typ ut som om det snöar!

Goooot, engelskt godis. Direkt importerat igår :D


Nu ska jag vänta på att Anna blir klar! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: