Victoria Solås

2011-05-15
22:40:36

Basic Instict - Ciara

Hehe, dålig bild på en av 4 kattungarna som sitter i bokhyllan.

Inte mycket att berätta om idag. Gick upp vid kvart i 11. Gick ju och la mig kl 3 inatt så det blev ju inte så mycket till sovmorgon ändå tur att den fanns där .. Käkade frukost runt 12 tiden. Fodrade på 2 platser och byte vatten/gå med hinkar en bit. Även kvällsfodrat. Sen så har jag sett på film resten av dagen typ. Tittat på You Don't Mess With Zohan, Despicable Me och Red Riding Hood.

Vid 7 tiden hade Annas vän åkt hem så då bestämde vi oss för att rida ut en sväng. Ponnysar säger jag bara. Haha, men kul hade vi! Sen gjorde vi/Anna mat. Jag satt bara och tittade på medans hon gjorde.

Pratade en halvtimme med mamma/pappa/mormor/syster. Haha inte varje dag man får prata med dem allihopa. Anledningen till att  jag ringde var för att berätta att jag hade ätit en citron skiva. Och nu har jag faktiskt ätit en till.

Min mega spindel ..! När jag får tag på den jäklen då @#¤"@!!


Käkade mat och pratade en liten stund till innan jag hamnade här. Försökte mörda min mega spindel igen. Men han försvann in i sitt hål igen, för jag missade honom .. Nu förstår jag hur Fanny kände sig med sin spindel!

Nu ska jag titta på det senaste avsnittet av Nikita. Sen sova. Måste upp kvart i 7 för att fodra. Veterinären kl 7.30 tror jag det var? Blir även en start häst imorgon om jag har förståt rätt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: