Victoria Solås

2011-05-24
18:48:19

All That I Wanted Was You - Erik Hassle

Gårdasgens lunch! Gott indeed!

Tog in henne vid morgonfodringen. Fick mat inne. Låg och sov när jag hade ätit frukost. Söööt!

Var ute och sprang/gick med Kenaj.


Upp ifrån nedersta delen av rakbanan.

Dagens bild på mig iaf!


Mörkt på bilden men man ser sjuuuukt långt i verkligheten!

Lite mer utsikt. Även bild på höet som har blivit vänt på för näst sist agånegn eller sista innan det ska ballas.

Haha kul att himeln på bilden är mörkblå då den är i ljus blå/vit i verkligheten.

Inte så dålig telefon kamera. Men bara ibland ..

Översta delen av rakbanan.


Baken upp som jag  får gå minst 2 ggr dagligen i. Duktigt!

Tänker bara dra snabbt vad jag har gjort idag.

Morgonfodrat. Ätit frukost. Ridit Uranie. Kört Ukir och Perfekt. Perfekts körning ska jag berätta lite mera av. Den vär väääldigt spännande. Släppte ut hästar. Mockade. Krattade upp det sista. Lunch. Hängde upp tvätt. Gick med Kenaj som ni ser på bilderna ovan.

Perfekts körning var som sagt intressant! Sitter och tänker på annat första rundan. Kommer halvvägs upp då han ser kossor rakt fram! Detta var sjukt läskigt så vi försökte vända, men han gick ändå förbi. Andra rundan på samma ställe var jag lite mera förbered men till ingen nytta. Tvärr vände. Så jag fortsatte i den riktingen och körde 4 varv utan problem. När jag då bytte varv igen passade jag på att korta in tömmarna. Riktigt som jag gissade försökte han vända igen och lyckades. Körde ner till vändningsplatsen.

Bytte varv och upp igen för ett nytt försök. Samma sak hände 2 gånger till. Innan jag blev rätt trött på att han vände. Då kunde vi krypa förbi. Lång sidan gick undan må jag lova .. Samma sak hände igen men han var mera övertyg bar denna gången. Körde 2 varv till efter det. Bytte varv och körde nästa 4 innan jag bytte igen till det hållet som var läskigt. Haha, hoppas ni hänger med!

De 3 första varven var riktigt behagliga, utan några vändningar. Men så sista varvet skrittade jag. Vill bara säga att vi skött fart. Svängde hit och dit om vart annat, vilket han även gjorde hela tiden annars med. Kan tillägga att kossorna var bara närvarrande den första rundan. INGEN av de andra .. (Y) Duktig häst!

Har packat en hel del idag. Ska dammsuga med. Är bara lite små saker som ska ner nu bara. Till exempel ridkläder, stallskorna, hjälm, chaps osv. Sånna saker som jag fortfarande använder. Åker hem imorgon eftermiddag som det ser ut just nu. Jäkla vulkanutbrott som hindrar mig från att komma hem. Får se det possitiva i det hela. Nu behöver jag inte oroa mig över min packning helt och hållet!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: