Victoria Solås

2011-03-30
20:06:39

Spring för livet - Sara Varga
Ja, inte varit så aktiv .. Inte orkat eller "haft tid" med att sitta vid en data. I måndags så var det stadskörning med mera. Gick helt okey. Igår var det också körning och gick bra ett tag sen raaakt ner i toaletten! Höll på att krocka och att köra över en gående .. !  Idag så gick körningen helt okey. Haft typ av "liten uppkörning". Om det hade varit riktig uppkörning så hade jag blivit underkänd men skulle fått beröm för mitt körande .. :( Lite sad face på det. Men men, 3 veckor kvar tills den riktiga uppkörningen! Har gått på endast en lektion idag. Ingen lust att ha lektioner! Dåligt jag vet men ibland känner man för att bara vara hemma.

Tittat på en hel del filmer.  Rekomenderar The Tourist. Slutar med att man är hel förvirrad! något som inte händer så ofta i filmer. Även tittat på Diary of a Wimpy Kid. Sjuuuuukt söt, handlar om en pojke som börjar på mellanstadiet och vill komma med i årsboken för någonting. Sen säger jag ingenting mera! ;)

Nu har jag och Linnea suttit fram och tillbaka angående om vi ska på "fest" eller inte. Vi har till och med kommit fram till ett svar.

See Ya'

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: