Victoria Solås

2011-03-20
15:52:52

Right to the left - Amhir


Sötaste Ravell<3

Jahaa, dagen har ju inte blivit som man planerade det. Mockade 7 boxar, tog in Omira efter det för att rida på. Borstar och sedan upptäcker man att hennes h.f var svullen. In och hämta mor och far. De fick känna och fick även mönstra henne. Och ingen syn utav hälta någonstans .. ! Betämde att det fick bli en skrittrunda, som jag redan bestämde mig för igår. Under tidens gång går svullnaden ner mer och mera. Ju mera hon rörde sig ju bättre blev det. Red bort till Emma för att se hur Michelina såg ut. Jonna var även där. Stannade och tjöttade ett tag innan det var dags att dra sig hemmåt. Medans jag var inne i stallet för att titta på henne fick pappa hålla Omira. När jag kom ut igen var hästen försvunnen och även pappa. Går runt lite och självklart kommer pappa ridandes. Filmade till och med. Slänger väl upp den någon gång. Kommer hem så fick pappa lägga ett jodosin omslag. Dock ingen svullnad att se eller känna. Gick in efter det, käkade snabbt och har nu även duschat. Om en timmes tid blir det avresa mot Göteborg med pappsen. Kl 21.06 går min buss ifrån Halmstad så har en bra tid att slå ihjäl, ca 1,5 timme!

Ciao!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: