Victoria Solås

2011-03-21
13:30:18

Monday morning - Melanie Fiona

Gick upp kl 06.30. Käkade och gick till expeditionen för att köra iväg mot Falkenberg denna ljuva morgon. Halvvägs fick jag och Sofie Pousette byta så jag fick köra. När vi kom fram var det bara att sätta sig i bilen igen och köra vidare. Stadskörning för första gången gick inge vidare i min synvinkel. Men Bror tyckte att det gick super bra så får väl lita på vad han säger ..? Har svenska lektion och ska leta efter en bok ochg även prata om vargdebatten. Men känner hellre att jag vill skriva klart bokreporten till engelskan som ska vara inne om .. typ en timme! "/ Efter denna lektionen är det engelska så klart. Ska be Toni om en engelska bok då jag inte har någon. Får se vad som händer ikväll. Ingenting särskillt anntar jag. Nu ska jag plugga!

Ciao!  


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: