Victoria Solås

2011-03-19
20:00:22

I like that - Richard Vission
För 30 minuter sedan:

Mamma rusar in på rummet och säger: Det kommer gäst om 10-15 minuter!
Jag: Men det är inte städat i huset för 5 öre!
Mamma: Skit i det. Vi tar stallet snabbt!
Jag: Jaha ..

Hann göra nästan allt i stallet innan gästen kom. Hade 1 häst kvar att ta in .. Ställde mig och borstade på Legolas och Ravell en stund. Höll på att bli mosad av Ravell då han inte tyckte att jag skulle sluta borsta för det kliade så mkt. Så han bakade efter mig och satte mig bokstavligen mot väggen. Efter det gick jag in och bytte om. Kände att håriga stallkläder och ridbyxor kanske inte var så passande för en gäst. Trots att hon är hästtjej ..


Sötaste Ravell och hans suriga mamma Rosita.

Ciao!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: