Victoria Solås

2011-06-01
13:29:53

Push Upon Me - Rihanna
Jaa, hektiska dagar. Och inte orkat dra mig till en data. Att blogga från mobilen har ju inte gått så bra heller. Kan logga in och skriva rubrik men inte någonting mera! Sjukt irriterande. Just nu sitter jag och har traktor lektion med gamla klassen 9b.

Måndag: Gick upp vid 7. Åkte in till Halmstad. Hade uppskrivning. 3 fel ifrån sorgligt nog. Inte så konstigt ändå. Fick reda på io fredags att min uppskrivning var framflyttad ca 2 veckor. Så hann bara plugga i 2-3 dagar innan. Var så nervös att jag spydde med .. BRA!
Sen tyckte jag synd om mig själv. Käkade på pizzeria. Super gott var det. Sen solade jag med. Väntade på Frida i någon timme. Gick på stan lite och köpte en ny martingal. Köpte Cob då våra hästar inte är så jätte stora ..käkade glass. Skickade sms till min gamla lärare och frågade om jag fick vara med på gamla klassens klassfest. Hade super trevligt vill jag lova! Hängde med Frida hems å jag slapp sova utan täcke en natt till.

Tisdag: Upp vid halv 6. Åkte mopped hemifrån Frida, själv, för att ta mig till skolan. Hade körlektion halv 7. Gick sjukt bra trots jag inte kört på 5 veckor .. Visst det var en del fel för all del! Men inte så stora som jag trodde det skulle vara. Hade enlektion. På rasten åkte jag och hämtade Frida. Kom ca 50 min sen men läraren bara nickar och säge ingenting mera när jag berättade att jag var tvungen att hämta en kompis. Lunch och idrott nästa lektion. Viste inte at vi skulle ha det så hade inga skor. Fick låna av Angelica. Var jätte duktig!

Längdhopp: 3,60 m.                       MVG gräns: 3.60.
Kula: 7,95 m.                                MVG gräns: 6,5 m
80 m sprint: 12,09 sek.                 MVG gräns: 12,25

Är supernöjd med mina prestationer! Det bästa är att jag inte hade problem med min puls förutom precis innan starterna, 2 st, när jag sprang 80 m. Belv så sjukt taggad. Haha, kan säga att jag trodde min prestation var har både varit sämre och dåligare än vad den har varit. I 5:an sprang jag 60 m på 9-10 sekunder. Och nu springer jag 20 m längre på 2 sek längre tid. Det är otroligt! Kula har jag rekord i 5:an på 8,11 cm. Så är lite sämre där. På längdhopp kommer jag inte ihåg hur långt jag hoppade. Somnade kl 6 på kvällen. Blev väckt av ett telefon samtal. Somade sen igen vid 11 tiden.

Onsdag: Idag var det upp och hoppa vid halv 8. Super trött. Och TRÄNINGSVÄRK!!!! Frukost och sen lektion. Kommer upp till lektionssalen. efter en stund kommer en lärare. Tar närvaro och så går vi ner till matsalen.Får varsin handske och en soppåse. Jippie, plocka skräp runt våra hus..... Orkade dock inte mera än en 20 min kanske. Käkat lunch. Har ingen lektion så jag har lektion med gamla klassen. Traktor lektion. Slutar med att man sitter här istället. Ska ha djurkunskap efter detta. Kvart över 4 åker jag härifrån. Är i Falköping vid kvart över 8.  Stannar hemma till tisdag.

Nu ska jag försöka hjälpa Frida lite.




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: