Victoria Solås

2011-06-18
17:57:10

International Love - Pitbull ft Chris Brown


Lever faktiskt. Sov hos Emma tills idag. Red Omira bort till Gäsene med EmmaJubie. Red på deras banor en stund innan det blev träning. Omira gick verkligen super! Red massa volter för att få igenom henne bra. I galopen red jag ett varv nedsuttet och sedan när jag längde henne framåt så stog jag upp. Gick mjukt och fint framåt och verkligen arbetade! Red en liten stund på Jubie med. Slutar med att vi rider hem.

Haha, vi är awesoma iaf! Red i jockey läder och galopperade så på ett gärde. Tur vi har snälla hästar annars hade vi åkt av  xD

Ora'miss -07 e. Ramiro u. Orchid ue. Koh-I-Noor


Pappa har nu upptäckt vad för fel det var på Ora'miss. En enkel hovböld. Första vi haft på shagyarna! Mmh, nu ska jag hitta inspiration för att måla!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: