Victoria Solås

2011-06-30
16:35:59

Hands Up - September

Tjocka lår, ohyes indeed!


Gick upp vid 7 för att se an vädret. Kom ju på den geniala, ikke, iden om att man går upp tidigt och rider då så är det inte så sjukt varmt. Men klockan 7 på morgonen vasr det väldigt varmt ändå! Så är bara att kassera min idé om att gå upp tidigt för att rida ...

Satte mig framför datan. Började titta igenom/rensa min data på filmer. Slutade med att jag tittade på Beauty Shop och Boot Camp. 2 väldigt bra filmer faktiskt! Värda att se.

Gick ut och la mig en stund och solade. Efter 30-40 min kom 2 av våra grannar över. Och helt plötsligt var det till att slänga på sig kläder för att åka och äta pizza i Floby. Mycket trevligt var det iaf! Kom hem igen vid halv 3. Gick och la mig i solen igen. Somnade en liten stund. Så nu har jag finfin färg på benen!

Så efter en kall och härlig dusch hamnade jag här bakom. Sitter och väntar på att tiden ska gå och att det ska bli kväll!!!!!!! Så jag kan få rida! Som jag ser det just nu ska jag rida Jubie ett litet pass. Hon fick vila igår. Longera och sitta på Ortencia. Ska även försöka jobba lite med Orkan. Hade velat rida ut på Omira men inga skor ... PAPPA!!! Han ska minst få sko 3 hästar nu till helgen ...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: