Victoria Solås

2011-06-11
19:25:48

City Of Hope - Journey

Bild tagen för sjuuuukt länge sedan!


Vad har hänt idag då .. Mmh, vaknade halv 10. Tittade på bästaste Lamborgini B.S's lopp. Helt underbar häst helt enkelt. Haha, drygade framför datan med lite avsnitt av How I Met Your Mother.

Frukost och lite mera avsnitt. Vid 1 tiden begav jag mig ut i stallet. Hjälpte mamma med att  tömma boxarna helt. Allt som allt tömde vi 6 av 9 som finns. Och kan säga att det behövdes!!

Tog in Omira och Jubie en sväng med. Borstade och såg över dem lite granna. Klippte vid pannluggen/mannen, svansen och öronen för det såg inte alls vackert ut .. Sparade en bit av Jubies man. Så nu har jag både Zahyrs man och hennes i en snodd som jag sparar på. Kul att det är endast de hästarna som vi själva inte har fött upp som jag har sparat en bit man utav ..


Jaaja, i kväll blir det pizza som det ser ut. Ska titta på Burlesque för den är så sjukt underbar! Rekommenderas verkligen! Både Cher och Christina Aguilera är med för dem som vill veta.

Imorgon ska det ridas. Fast har inga skor på någon häst. Min "ridbana" är dränkt i vatten .. Så det blir väl en skritt tur på asfalt eller något sånt. Om jag inte orkar rida bort till Gäsene vill säga. Får som sagt fundera på den lite mera!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: