Victoria Solås

2011-06-17
13:59:13

Bumpy Ride - Mohombi ft. Pitbull


Vaknade för en stund sedan! Tittat lite avsnitt av How I Met Your Mother och även pratat lite i telefon. Käkat frukost och ska städa. Ville bara säga att jag lever.

De senaste dagarna har varit i princip katastrofala känns det som .. Är förkyld. Första dagen, tisdagen, var jag bara allmänt snuvig. Onsdagen hade jag feber hela dagen. Igår, torsdag, var det ingen feber så jag var uppe jätte mycket på fötterna. Idag, fredag, är jag i princip frisk! I min egna värld förstås, inte min hals/näsas värld ...

Mamma och syster bakade kaka. Medans jag hjälpte till att göra krämen och även dekorationen! Mamma fyllde år på onsdagen då man var som sjukast .. Syster fyller år imorgon. Så får komma på någonting bra att ge henne! Mohaha ... Bilder kommer på kakan i nästa inlägg.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: