Victoria Solås

2011-06-03
23:24:04

Before My Blackend Eye - Sparzanza
vaknade kl 7 imorses. Tittade några avsnitt av CSI NY och käkade frukost. Var ute och fotade med syster. 2 olika kläd ombyte och kul hade vi! Ni ska få några smakprov. Jobbigt då linsen hade miljontals smutsprickar ..


Inte orkat fixa mera än dessa 2 pga miljontals småprickar på linsen. Upptäckte inte det förens vi hade fotat klart ...

Följde med pappa till Falköping en sväng. Köpte en tidig present till mamma. Blev ett parasol!

Red Omira när jag kom hem. Skrittade endast då hon hade ett svullet knä. Frågade mor och far när jag först upptäckt svullnade. Men de sa bara att det behövde röra på sig.
Red ett lätt c program i skritt så klart. Volter, serpentiner och slalom genom koner. Slutade med att vi red näst intil perfekt backdelsvändningar! Red för övrigt barbaka för orkade inte dra fram sadel när jag inte skulle rida jätte aktivt.

Senare på kvällen grillade vi. Super gott verkligen. Blev efterrätt i form av chips!

Här är en bild som jag tog i Slovakien på en stor utställning där nere. Togs i -08 tror jag.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: